HTML

Na nem a gyerekkoromban nagy kínszenvedéssel és némi atyai ráhatással kiolvasott kötelező olvasmányokra és még csak nem is a családtól évről évre ajándékba kapott, majd idő hiányában felhalmozott bestsellerekre gondoltam! ELDÖNTÖTTEM: Veszek egy erííídert, azon majd olvasok a jól megérdemelt pihenésem alatt! 
b3751_renault-500x333.jpg
Így is lehet :)
Miközben ezek a gondolatok jártak az eszemben és persze az ötletem családon belüli fogadtatása, a „Ne olvass már annyit, nem ezért jöttünk, foglalkozz a kislánnyal, neked ez a nyaralás” mondatok, majd az erre adandó, nem túl megalapozott viszont esetlen válaszaim, már nyitottam is a böngészőt, beütöttem a piacvezető keresőszolgáltatás url címét, a kereső mezőbe pedig az e reader kedvező áron kifejezést.
Rövid kutatást követően találtam rá a Koobe cég által forgalmazott Astak Mentor fantázianévre hallgató e-könyv olvasóra. Első látásra szerelem! E-reader 30.000 Ft alatt először ez volt az elképzelésem, na de 1-2.000 Ft ide vagy oda már tényleg nem számít főleg úgy, hogy előző munkámon elég jól kerestem, így a havi rezsin felül bőven van keretem rá! Mehet a 32.000Ft még úgy is, hogy ilyen beruházások esetén rendszerint a páromat is kárpótolnom kell valamivel így az összköltségem 40-50.000 körül lesz.
ereader-beach.jpg
Én és az E-könyvem! Én így képzelem.
 6” E-link kijelzős, 400 Mhz cpu, 512 Mb belső és 4 GB bővíthető memória, kivehető, újratölthető akkumulátor, több mint 1000 könyvet kezel egyszerre, az én igényeimet bőven kielégíti.
Egyedülálló elink technológia? Napsütésben is olvashatok? Tökéletes! Olvashatom az autóban, amikor a páromnak valamilyen indokkal majd átadom a volánt, vihetem magammal a partra és miközben a kislányom homokvárat épít, én majd elmélyedek a legújabb SEO trükkökben, ami egyébként is a munkámhoz kell és soha nincs időm rá a napi pörgésben. Ezt majd biztosan megértik, hiszen csak én vagyok a kenyérkereső a családban.
tn_1138.jpg
Hát nem gyönyörű?
A támogatott formátumok hada nekem több mint elég: Adobe DRM, EPUB, PDF, PRC, TXT, FB2, HTML, mobi, MP3. Mi az az EPUB egyáltalán?
Vékony ultrakönnyű kialakítás, a one-touch gombbal a Jacuzziból kilógó kézzel lapozok miközben a másikban pezsgős poharat  tartok majd. Szerencsére a betűméret sem jelent gondot a napi 8 órában a monitort pásztázó szemeimnek, mivel 8 féle betűnagyítási lehetőséget is tud a gép!
A legfontosabb azért még hátravan!!! Mivel győzöm meg a családot, hogy mennyire nélkülözhetetlen ez az e-reader az életünkben? Megvan.
MP3 a páromnak, hogy amíg én megmártózom a tóban Ő nyugodtan hallgathatja kedvenc zenéit. És a kislányom? Ő pedig játszhat az előre telepített Souduku játékkal! Briliáns! Eldöntöttem!
Kosárba tesz=> Megrendel=>Kifizet=>És remélem minél hamarabb kiszállít!
Reszkess Balaton! Idén tényleg magammal viszem a könyvtáram!
Forrás:

Címkék: e-könyv e-könyv olvasó koobe hungary kft. astak mentor magyar e-könyv olvasó e-reader 30.000 Ftalatt

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://e-konyvolvaso.blog.hu/api/trackback/id/tr934743819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása